RSS

03 April 2010

Gambar Hari Raya Haji


Hahaha..rasa mahu update blog...
tapi tak tau nak letak apa kat blog yang tak semenggah ini..
letak gambar-gambar raya haji yang dulu la...hehe


Haha...buli sama arip...nak campak dia masuk parit...hahaha


adik jijah ngn arip..dah macam emak ngn anak dah..lalalala...(muka tak bersalah)


sepupu aku semua kecik-kecik...aku je yang besar..huhu..tak pe...senang aku nak buli meraka...muahahahaha


yan ngn arip..hahaha...arip macam tak rela je dirinya diperlakukan begitu...hehehe


wahhai...arip sedang menunjukkan aksi seperti MJ...manakala sepupu yang lain tidak mempedulikan dia...hahaha



bergambar dikawasan yang wajib...tiap-tiap tahun mesti ada gambar kat tangga ni...heheehe...port yang sesuai tuk semua keluarga...hehe


tema adalah hijau..tetapi mengapa ada yang sesat berwarna merah itu?hehehe


budak yang tiada gigi berbaju kuning cair itu namanye farhan...kami panggil dia epa..hehe...



ceria di pagi hari raya....hehehe...lepas ni plan nak tengok lembu kena sembelih...tetapi masing-masing dok umah tengok tv saja lor...hahaha



firdaus (epi) dan arifin...bila epi datang je umah atok...arip memang sangat gembira...melompat-lompat dia....hehehe




3 komen-komen:

ajieyatie said...

rindu keriuhan mereka semua....nak balik...huhuhuhu

Ichi said...

xpyhla balik. dok je melaka ni

ajieyatie said...

mahu pulang ke rumah saya....mahu bermain dengan si kecik...