RSS
Fix_Left

Jalan-jalan ke tepi pantai

baru balik dari jalan2..
ayo...malam ahad...tapi jalan raya tak da kereta sangat pun...
sunyi...

p makan dulu kat restoran mohd aini...
masing2 nak makan sate...
sekali dtg amik ko...
tak larat nak abiskan...
last2 bungkus bawa balik..hehe

pas makan tak tau nak pegi mana...
ronda2 melaka la...
nak lepak kat MBMB..hujan la pulak...
kesudahan dok pusing2 je....
p kat THE JETTY...
wwoooohooo...tak mo pegi dah kat situ...
menakutkan tempat kat situ...
cuba bayangkan tiba2 ada gempa bumi kat situ..
mati sia2 je...
byk org cina kat sana...seksi2 belaka...pelik2 org kat sana...
dah2 balik2...

balik la kitorang...
pegi lepak tepi pantai yang kat sebelah eye on malaysia tu...
tgk org memancing ikan...
pakcik tu dapat ikan...
tapi kecik,..comel je ikannye...hehe

sambil dok lepak2..ada kete konvoi lalu....sekumpulan kete myvi....
ops sebelum tu nampak sekumpulan kete viva kat depan MBMB...
kat tepi pantai tu ada la dalam dua group kete myvi...
cantik2 kete dorang...hehehe

dah lewat dah..balik umah la...esok nak p seremban lak...
balik...bukak facebook ..then tido...hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen-komen:

Ichi said...

jalan-jalan ea? senyap2 rupenye ye. :D

ajieyatie said...

jalan2 sekejap je...
hehehehe...
cube teka ngn sapa?ehehe