RSS
Fix_Left

Kan Lebih Baik Senyap

just want to say. jika kita suka kat orang tu. tak semestinya kita cakap kat dia yang kita suka dia kan? erm. aku suka kat dia. tapi dia tak tau. hmmm. aku malu nak bagitau. sebab nanti mesti kena gelak. huh! tanak lak camtu. 

jadi nak dijadikan cerita. semalam masa lepak2 tepi pantai yang indah permai sambil dengar band gitar kapok tu. aku ngan dia borak2. sehingga la sampai satu topik yang aku pun malu nak cakap. dia tanye direct aku jeles ke. hah?! apa aku nak jawab ni? aku pun tatau perasaan aku. aku tatau aku jeles ke apa. aku tatau nak jawab. aku senyap dan dia terus tanye dan menjadikan ianya bahan. pergh. asik aku je kena. aku rasa macam nak lari 400 meter berganti2 je masa tu. nak lari dari dia. tapi aku tak larat nak lari. jadi aku cume mengalihkan pandangan muka aku ke tempat lain dan senyum kat mat2 motor yang lalu lalang kat situ. tersipu malu mereka bila aku senyum kepada mereka. 

jadi apa yang perlu aku jawab ek? aku tatau sebenarnye. aku boleh je jawab ye. then boleh je jawab tak. tapi mestila aku jawab tak ngan dia. dia tetap tapuas ati ngan aku. dia uji aku lagi. pergh. aku bukan tanak jawab soalan tu. cuma aku lom pasti ngan apa yang aku rasa. aku cuma suka atau aku dah..........hmmmmm. malas nak layan perasaan itu waktu ni. 

woi2 cik ati woi. ape mende ko merepek meraban ni? sapa yang ko suka ni? sapa yang buat ko jeles ni? sape?sape? haha. agak2 lau aku cerita mengarut2 yang jiwang2 ada orang bace ke? haha. 

untuk dia yang berkenaan. tatau la ko baca ke tak kan blog aku ni. aku admit la. aku jeles. so. tamau cite panjang. aku pun dah ngaku. ko nak wat ape? tanak kawan ngan aku dah? ok la. aku cari baju raya sendiri la weekend ni. huhu. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 komen-komen:

amira said...

muahahaha.. mai cari baju raya dengan saya..

Aziati Zolman said...

jom2...mana ada baju raya cantik2 dan murah2 ek?hehehe

Anonymous said...

baju raya yan dah siap..huhu...