RSS

29 August 2010

Sudah Tiba Masanya

ye betul tu. sudah tiba masanya saya melupaka orang aku suka. kerana tak da makna pun semuanya. dia tetap dengan life dia. tapi kadang2 aku rasa dia bagi respon. kadang2 macam tanak kawan ngan aku. aku pun jadi serba tak kena. jadi jalan terbaik adalah. lupakan perasaan itu ye cik ati. tapi masalahnya dia sentiasa ada depan mata. jadi macamana nak lupakan perasaan itu? susahnye bila dah suka. 

entry kali ni pendek je. kesimpulan dari entry ini adalah. lupaka orang yang ada depan mata selalu. cammana tu?

0 komen-komen: