RSS

31 August 2010

Selamat Ulang Tahun Merdeka Yang ke 53

hoho. merdeka. tamo cite panjang2. esok aku ada perbarisan. jadi aku kena tidur awal. eh dah kul 2 ni. sempat ke?hoho. ok. baju dah dapat, seluar pun dah dapat. kasut pun dah dapat. tinggal nak sarung kat badan je. harap esok adalah hari yang bermakna.pastikan mamat2 hensem je lalu lalang depan mata aku esok ye. hoho. menggatal sekejap. suka2 je. hehe. 

p/s: nak lupakan yang lama kena cari yang baru?boleh pakai ke teori ni?mana belajar cik ati oi?oh aku belajar dalam gua. oh aku sedang bermonolog. oi2 tido la ati oi. ok2 aku nak tido la ni. adios amigos santa clos..

0 komen-komen: