RSS

08 February 2012

Vanilla Coklat

ramai kot yang layan vanilla coklat kat tv3 ni. termasuk aku. semalam pas abis cite tu semua dok buat status kat FB episod malam tadi sweet sgt. aku hampir2 buat status begitu juga. tapi aku bantutkan niat tu. sebab? entah. cukup la aku baca je.

sejujurnya aku suka tengok cite tu sebab pelakonnya yang comel n hensem la. haha. ditambah jalan cerita yang agak menarik.  

maka apa yang aku nak sampaikan sebenarnya? aku cuma nak cakap vanila coklat best. itu je. tehee.

p/s: ada lagi tak 'amir asraf' untuk aku? tehee

1 komen-komen:

Anisa Hang Tuah said...

nak suami mcmkat dlm vanila coklat tu..hehe