RSS

24 February 2012

Apa Yang Penting?

assalammualaikum..

salam sejahtera..

lagi beberapa hari je lagi nak abis bulan februari ni. dah nak masuk bulan 3 pulak. haish. cepat pulak rasenye. tak ada pekembangan apa2 pun sangat. and harap2 badan aku pun tak kembang. hehe..

today is friday. so, today i want to go back to my hometown. walaupun nak balik. aku rasa macam tak sedap hati. tak tahu kenapa. haish. tak suka..tak suka..

nak balik ni patutnya aku rasa suka. happy. senyum. dan riang! tapi sejak dua tiga menjak ni, tidur aku selalu diganggu dengan mende2 yang tak sepatutnya. aku penah baca kat mana entah. kalau kite mimpi orang tu maknanya orang tu rindu kat kita. tapi kalau kita mimpi bukan orang macamana? haha. 

eh aku tak mimpi hantu pun. simpang~~~(nada macam usop wilcha)..

yesterday, my fren, bai chat fb with me. she invited me to go to her wedding. pergh! dah nak kawin da dia. aku bila entah. next week kak shida. lepas kak shida, orang kg aku tu pulak kawin, selang 2 minggu bai pulak. 

entah. aku tak tahu apa perasaan aku sekarang. sometime i feel like shit! taip entry ni pun macam serabut je kan. mesti korang yang baca tak paham flownye kan. 

tapi apa yang penting adalah aku suka bila lihat dia ketawa. comel ! hehe

p/s: suka yang comel2 sahaja. haha

0 komen-komen: