RSS
Fix_Left

Aku Suka Bila Kelas Tak Ada

hohoho. aku sangat suka berada di alam sem ini. ngeh3. kerana apa? kerana aku cuma ambil 6jam kredit sahaja. huh! membazir. ye betul memang membazir. tapi aku suka. ngeh3. cume ada 4kelas sahaja. iaitu selasa jam 3petang kuliah. khamis jam 4petang kuliah. jumaat 8 pagi lab dan jumaat juga 10 pagi lab. hoho. kene betul2 ni. lau markah teruk memang dia tarik habis pointer aku sebelum2 nih. tak boleh nak ponteng kelas. walaupun semalam aku dah TERponteng kelas tanpa sebab. haiyo. 

bolehlah aku balik kampung selalu. nanti bulan puasa boleh la aku berbuka di rumah selalu. ngeh3. nasib baik la rumah aku dekat je. lau jauh memang menggagau gak aku nak balik. aku suka. yeah! 

tapi aku tak boleh balik selalu jugak. kadang2 ada benda lain yang kena settlekan sebelum balik. tapi tak pe. walau macamana pun. aku tetap akan balik. ngeh3. 



p/s: konpius nak tunang dalam masa terdekat atau tidak. mesti ramai kata tidak nih. aku tau. ngeee

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 komen-komen:

mizmizza said...

anda mau bertunang...
btl nie...

Aziati Zolman said...

xtau la miza..aku konpius...hohoho

mahira oya said...

suke jugak bile kelas xde..huray!

Aziati Zolman said...

hehe...bile kelas xder.kite boleh buat apa yang kita suka...jadi saya memang suka...ngeeeee

Aziati Zolman said...

hehe...bile kelas xder.kite boleh buat apa yang kita suka...jadi saya memang suka...ngeeeee