RSS

23 July 2010

Kayak Time

area kul 5 petang tadi. aku,wani dan cik mie berkayak. ngeh3. kami bertiga je. mula2 tengok kat tasik tu tak de orang pun. pas kami main baru la ramai yang nak main. maybe area waktu tu sesuai kot. tak panas. dengan bermodalkan RM3 kami boleh main kayak dengan masa yang tiada batas. ngeh3. banyak lagi aktiviti outdoor yang ada kat sini. wall climbing, basikal, flying fox, paint ball dan lain2. 

RM3 tiada had masa. ada aktiviti yang lain juga,

antara aktiviti yang disediakan.

kami memang datang untuk berkayak sahaja. cik mie sampai basah lencun. hohoho. sian dia. sabar je la ek. hehe. lain kali kami nak berkayak lagi. ngeee. dari rumah kami dalam 5minit dah sampai dah. lokasinya dekat dengan Zoo Melaka. rumah aku kat Taman Tasik Utama 3. 

ini namanya pendayung ye adik2. kalau tak der mende ni kayak tak jalan la. ngeee. pakai tangan je la dayung.

jauh tertinggal. ngeh3.

rakan partner pendayung. yang depan jadi driver. ngeh3. 

aku dok belakang sambil tangkap gambar apa2 yang patut. 

suka sangat nampaknye. kayak la ko puas2. ngeh3.
agak2 dah dapat 2jam kitorang kayak. tangan pun dah letih nak mendayung. baju pun dah basah lencun(bukan aku). jadi kami pun membuat keputusan mendarat ke tanah. plan ape plak? macam lapor. jadi jom pergi McDonald. nak drive thru ngan moto segan. jadi basah2 pun masuk la dalam tu beli. ngeh3.tapi tak makan dalam tu pun. makan kat Taman Botanikal. sambil makan. kami berjaga2 dengan monyet yang sangat monyet. ngeh3.

dah habis. ngeh3

makan ayam goreng.

si basah lencun. ngeh3.
agak2 dah nak magrib. kitorang pun bpulang ke rumah masing2. ok. jumpe lagi ye. lain kali boleh main lagi. ngeh4.

2 komen-komen:

amira said...

sgt teringin berkayak tapi hanya sempat berakit..huhu.. bila lagi peluang nak datang..
*jeles2x*

Aziati Zolman said...

hehehe..jom la kite berkayak ramai2....lumbe2...ngeh2...best kayak ni..menguatkan otot2 kat tangan.,..dah mula rase sengal2 kat tangan..ngeee