RSS

05 July 2010

Nak Tengok Gambar Yang Kelakar Tak?(kelakar ke)

jom kite teruskan kepada motif. ngeee
rama2 hinggap pada epal. weeee

bak sini duit baki aku lagi rm5...

sapa nak jus oren. meh saya benamkan kepala saya..nnti kuar jus.

woi paip. cepat ko kuar air. aku raksasa ko tau x?

mana badan aku?aku mahu badan. badan oh badan.

hadoi.beratnye limau ni.

dengar sini ye kambing2 semua. esok kita ada operasi. jadi malam ni kita kene cukup rehat.

hai.saya ikan lumbe2 yang berwarna kuning. cun tak saya?

rumah telur di angkasa lepas.

cantik kan kuku kaki saya.. berkilat kan? saya suka kaki saya.

kereta sorang baby. tapi baby lom menetas lagi. baru kuning telur. tunggu jap lagi ek..

kenapa aku sorang2 je nih?mana kawan2 aku yang lain?kawan oh kawan.

cantik tak rambut baru aku ni?nampak kacak kan?

oh my darling. demi kamu aku sanggup panjat pagar ini. walaupun sebelah tu ada jalan keluar. demi kamu sayang.

jom main gitar. eh ini gitar ke gambus?

hahaha..aku berada dilautan tembikai.hahahaha

aku nak ini.jangan paksa aku. aku nak jugak.hahahaha

ada hati mahu makan aku ye. meh aku makan tangan kau dulu.ngap.

3 komen-komen:

fitria said...

hehe comelnye gmbr2 nih.. takut plak nk makan klu betul2.. ngeee... :D

syaz said...

w0ii beng0ng...nk terguling aku ktawa...aku nh nmpk gmbr2 nih..tp ble ade kt bl0g k0 lg cm xnk tertekan lak aku ktawa..hahaa.tp kt sni sbnrnye..k0 yg lawak...wakakaaa

Aziati Zolman said...

fitria: kalau betul2..saya pun xsanggup nak makan..ngeee

syaz: aku memang paksa ko gelak lau ko xnak gelak...ngeee....nasib baik ko gelak sampai terguling2...ngeee