RSS

15 July 2010

Tiga Hari Berturut-turut

bermula semalam. aku pergi promote persatuan seni silat cekak malaysia di setiap bilik di hostel. wo. hasilnya adala dalam 4 orang nak masuk, ngeh3. pas balik semalam pergi lepak kat mbmb sat. hohoho. sat je. pas tu balik. balik terus wat poster tuk promosi dan flyers. biasa je aku wat. harap2 leh la tarik orang nak masuk. ngeh3. tak pe la. lau orang memang tak nak. wat macamana pun memang tak nak. macam aku jugak. ngeh2. dah tahun dua baru join silat. selalu jugak aku tak datang kelas. aku pernah satu sem tak muncul dalam kelas. ngeh3. tapi entah macam mana. lepas kelas kemahiran aku kena aktif semula pulak. hoho.

pamphlet yang kami edarkan kepada student.
agak2 ada ke ek orang tertarik ngn poster ni?
apa2 pun. kami dah usaha sedaya upaya untuk menarik student untuk masuk silat. kenapa kita kena masuk silat? kerana silat adalah warisan dari datuk moyang kita. jika bukan kita. sapa lagi yang nak sambung warisan ini kan. bagi pendapat aku. silat apa2 pun. asalkan masih berlandaskan ajaran islam aku suka. aku memang suka tengok orang bersilat. dari dulu lagi. tak kisah silat apa pun. ngeeee. jom join silat!! ngeeee

1 komen-komen:

QBA said...

wahh! ada watermark yep.. qba pun penah belajar silat juga! :x