RSS
Fix_Left

Duit Dah Ada. Tapi Transport Tak Ada

huhuhuhu. duit ptptn dah masuk. tapi nak p mana tak de transport pulak. aiyo camno ni? macam2 nak beli nih. ajak dia tapi dia tak mau pegi. haiyo. alasan sebab dia tak ade duit. jumaat ni nak balik kampung. umah atuk ada kenduri. boleh peluk cium iman dan arip lagi. ngeh2. 
iman asyik tido je tau.

nama kita muhammad nurul iman. ngeee
comel tak sepupu aku? ngeh2. walaupun ada iman. arip tetap aku rindu jugak. ngeeee. ahad ada kenduri umah atuk aku. tahun ni kedua atuk aku pergi haji. termasuk mak kepada baby diatas. makcik aku cuti bersalin nnti cuti pergi haji pulak. bestnya dapat pergi haji muda2. 

aik tajuk macam tak kene je ek. ngee. aku nak beli macam2 ni tuk keperluan rumah. erm. tak pe lah. moto dah ada. adik aku dah bagi. jadi boleh la pergi mydin nanti. agak2 muat tak bakul motor aku nanti?ngeh3...muat aje kot. hehehe. oh tak sabar nak balik kampung. beli kat kampung je la. nanti leh mintak tolong mak bawakkan dengan kereta. ngeh3. 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: