RSS
Fix_Left

Petang Tak Sempat

aiyo.petang ni tak sempat lor nak jalan2 tengok blog orang lain. wo. tdi pergi kelas first. ngee. bosan la. belajo it security database. sempat la aku conteng2 kat kertas. hoho. tapi malu nak letak dalam ni. sebab tak comel langsung. totally buruk. hoho. malam ni ada kelas latihan silat. ikutkan badan yang malas ni. nak duduk rumah je goyang kaki dan tangan. tapi aku ni rajen kan. kena la pergi. kena berTANGGUNG dan JAWAB. ngeh3. ok. jom kita bersilat malam ni. longgarkan badan. hoho

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: