RSS
Fix_Left

Aku Cepat Terpengaruh

hoho. aku memang cepat terpengaruh dengan apa2 pun. contohnya lau ada orang cakap si polan tu cantik. aku terus setuju dia memang cantik. haha. bagi aku semua orang cantik. semua orang kacak. semua benda elok. semua benda baik. semua2 la bagus. bagi aku la. haha. tapi bila ada orang cuit aku sikit dengan kata2 yang boleh masuk akal memang aku akan terus je percaya. adakah aku tergolong dalam golongan yang lurus bendul. hoho. jika jawapan ya pun aku tak kisah. aku memang tergolong dalam golongan tu pun. haha. macam budak2 yang kawat tu. barisan kene lurus. ngeh.
luruskan barisan anda. eh apa kena mengena lak ni?
jadi aku lau nak pikir apa yang orang cakap tu betul ke tak. aku akan ambil masa sikit. tu yang bila orang cakap respon aku lambat. hoho. dan aku memang selalu blur. sangat2 blur. kawan2 tension ngan tahap kebluran aku. hoho. tapi selalunye bila aku dah sedar dari blur aku. aku akan senyum sahaja lor. macam pakcik kat bawah ni. 

senyum nak. tengok cam pakcik senyum ni. mengancam kan?
dan sikap aku yang cepat terpengaruh dan tahap blur aku ni membuatkan aku selalu wat keputusan yang salah. hoho. jadi bila orang kata si polan itu seprti tidak sesuai ngan aku, aku akan pikir and betul ke tak. tapi selalunye aku akan setuju ngan si pengaruh aku tu. so. janganlah jadi cam aku.. ngeh3. itu je lah post aku untuk kali ini. ngeh3...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 komen-komen:

hiro said...

bahaya tu...kena ubah..hii

Zakiyah Zainon said...

tq singgah blog akak!

ada baik dan buruknya sikap mcm ni
buruk sbb mudah terpengaruh, baiknya..org akan suka kita sebab kita tak suka argue pendapat org lain!
lepas ni cakap - no komen
hehehehe
masih blum terlambat untuk bina prisip yang tersendiri!

amira said...

owh..inikah?? masih ada rasa ragu thadap keputusan dan pandangan diri.. get straighten it..yourself asap

mizmizza said...

lps nie kena jd bengkang benkong ckt..hehe

Aziati Zolman said...

ngeh3...thanks all my fren..pas ni kene tegakkan pendirian la ek. ngeee...i will try bebeh...ops cakap omputih pulak..ngeeee

QBA said...

qba tak tahan tengok pak cik senyum tu.. kehkehkeh