RSS
Fix_Left

26hb Jun 2010 bersamaan 13 Rejab 1431

pada tarikh inilah semuanya berlaku. yang paling penting. sambutan perayaan 45 tahun PSSCM. best. ngee. itu je yang aku mampu cakap. perasaan yang lain tak dapat nak gambar dengan perkataan. gambar2 banyak kat kamera kak shida. ngee. p.s to kak shida. nanti upload gambar kat bekdrop gajah ek? ngee.

dan malam itu juga kawan saya , miza balik ke kampung halamannya. wuu. p.s to miza. nanti ada masa lapang dan duit lapang mai ar datang Melaka. ngee.

dan malam itu jugak. si dia sedikit hampa dengan saya kerana saya lebih pentingkan silat dari dia. bukan macam tu sayangku. its ok la if kamu tidak dapat memahami saya. saya terima apapun keputusan kamu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: