RSS
Fix_Left

Meeting...Meeting..Meeting

peh. meeting dari kul 9 malam sampai kul 4 pagi. memang tersenggut2 la dibuatknya. aku masih leh kawal lagi tahap ngantuk aku. hahaha. masing2 muka ketat. nak balik cepat. aiyo. sambutan perayaan 45 tahun PSSCM dah tak lama lagi. mestilah kerja nak kena settle secepat mungkin. hadoi. poning palo makcik ni ha. ok. cool beb. apa2 pun kena cool. sebab memang cool pun dalam bilik tu. pasang ekon. nasib baik tak der salji. salji?hello. ni malaysia la. hehe. apa aku mengarut pagi2 buta ni entah. sewel ke apa. memang pun. tadi masa nak balik dalam kereta bukan main ngantuk lagi. bila dah sampai umah. dah ngadap internet. memang dah bape nak ngantuk la. tapi still mereng. hehe. dah la nak tido la. esok nak kena wat keje sal sambutan ni lagi. selagi tak sampai 26hb 6 ni memang ada je keje nye dik non oi. ok nak laporkan itu je. hehe. daaa~~~. myb malam kot baru buka tengok blog ni. ayat pun dah tak betul ni. ah. apa2 je la.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: