RSS

18 June 2010

orang kata part 1

orang kata lau nak anak comel2.. masa mengandung tengok muka2 orang korea yang cute2. nnti anak pun comel2. ataupun tengok baby yang comel2. tapi aku lom kawin lagi macam mana nak mengandung.

orang kata lau nak jadi tinggi.. gayut kat tiang mana2 la. nnti tinggi. tapi aku dulu selalu gak gayut kat pokok. tak tinggi pun.

orang kata lau nak pandai. makan banyak sayur bendi. tapi aku makan. tak der la pandai pun. siap ratah yang mentah lagi.huhu.tipu je.

orang kata lau nak nampak muda. makan ulam2. minum air pas bangun tido. tapi aku nak cari ulam tu payah la. lau kat kampung banyak la ulam raja. wo. sedapnye.

orang kata lau makan nasi tak boleh kuah banyak2. nanti masa kawin banjir. huh! tak relevan pun.

orang kata budak2 yang masih belajar tak boleh makan hati,pedal semua organ2 haiwan. tapi aku suka makan pedal ayam. huhu.

orang kata lau tak nak pedih mata masa potong bawang. cucuk bawang kecik kat hujung pisau. tapi aku buat asyik kuar air mata je. tipu ek?

orang kata lau makan kacang panjang. kita akan panjang. tapi aku xpanjang pun. pendek je ada. eh ada ke orang cakap macam tu ek?haha

orang kata anak dara lau dok kat tangga . nanti tak de orang datang minang. betul jugak tu. yelah lau dah dok tayang muka kat tangga tu. orang pun tak mau tgk dah. tapi kan. aku selalu gak dok kat tangga umah atok aku tu.

0 komen-komen: