RSS
Fix_Left

Otak Lelaki VS Otak Perempuan

aku ada baca satu info.  salah satu untuk membezakan orang lelaki dan orang perempuan adalah dari segi otak manusia. jom kita kenal pasti kamu ini adalah lelaki atau perempuan.


dengan sekali imbas. baca petikan ayat dibawah dan kira huruf F dalam masa 7saat.

FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS


dah?dah ke belum?

tengok kat bawah jika nak tau jawapan.






































































ada berapa huruf F.
apa?ada 3?sah anda seorang lelaki...

cuba baca lagi sekali.


FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS


kira semula ada berapa huruf F.

jika anda adalah seorang perempuan. anda akan jawab ada 6.

otak lelaki tak dapat memproses perktaan OF.

magic x?hehehe

jika mula orang tu kira ada 6. dia memiliki otak perempuan.

hehehehee...



p/s:pssst....aku mula2 kira ada 3 je...aku perempuan tau...hahahaha...otalk lelaki ke?adoyai....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen-komen:

neena's blog said...

aku pn 3 beb...aku tetap perempuan..huhuuu

Aziati Zolman said...

ngeee....terlepas pandang yang f kat word of...ngeee