RSS

29 June 2010

Aku Nak Balik

aku nak balik kampung. aku rindu sangat nak balik kampung. walaupun kat kampung tak der internet. tapi aku sangat2 nak balik. tak sabar dah nak balik kampung ni. walaupun rumah aku rumah taman. aku tetap nak cakap aku duduk kampung. aku dibesarkan di kampung serom 2 B. apa yang ada kat sana? memang tak ade apa2 pun. tapi ada atok. ada ayam. ada banyak pokok. ada parit besar tempat aku kubang dulu  . ada kenangan yang camne aku kenal dia. dan kenangan aku tak suka dia. wa...rindu nak balik. nak balik juga. eh. memang aku nak balik pun. sat je lagi aku nak balik dah la. yeah! sangat suka. terbang bebas di kampung. weeeee

0 komen-komen: