RSS
Fix_Left

Award Dari AJ

weeee....weeee...terbang ke kayangan. sukanya saya. dapat award dari encik oren aka AJ. hehe. terima kasih encik oren. hehe. rasa nak terbang tinggi2 lagi. terbang ke sana dan ke sini. ngeeeee


ok. teruskan dengan soalan2 yang diberi. 

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
--suka oren agaknye--
--blog dia byk info2 yg best2--
--kebanyak entry tentang keagamaan--
--mesti comel ini budak--
--suka jalan2--

Jot down 10 interesting facts about yourself of your hobbies
1. suka makan--fact-->gemuk yang comel..ehem2...
2. suka tido--fact-->tido awai..bangun lambat..huh!menarik ke tuh?
3.suka jalan2--fact-->tau selok belok jalan di Melaka. tak semua aku jelajah.
4. suka bebel yang merapu--fact-->banyak cakap yang kadang2 orang pun tak sangka aku sedang bercakap. sebab aku ni pendiam.
5. suka main badminton--fact-->entah. 
6. suka buat macam2--fact-->aku ni aktif jugak tau.
7. ulang balik yang no 1.
8. ulang balik yang no 2.
9.ulang balik yang no 3.
10.ulang balik yang no 4-----fuh!

Picks your 1 most deserving receipients and describe them
who ek? 
wan hazel<----------dia selalu main aucak2 kat sini.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen-komen:

YamMy said...

kak ati..
bole ek ulang2 camtu??
huhuhu =P
x bole2.

Aziati Zolman said...

hahaha..untuk sesetangah perkara boleh...haha