RSS
Fix_Left

Jika Saya Memiliki RM1Juta

Jika saya ada 1juta hinggit. 
saya mahu bayar hutang PTPTipu  PTPTN. (15+32=47ribu)+bunga=lebih dari rm47ribu)

apabila selesai segala2 hutang.
saya mahu beli kereta. tak kisah la kereta apa. ikut kemampuan aku. kalau boleh firstlady fairlady. muahaha. asalkan boleh bawa ke mana2 sahaja. dan sedap mata memandang la. (agak2 dalam 60ribu-->bukan kete fairlady)

then beli laptop yang canggih2 sikit. dapat apple pun best wo. hehe. ada lebih tak ek duit aku nnti. kalau bukan kereta fairlady mesti ada lebih ni. ada lebih lagi aku nak beli videocam n kamera yang ada fokus2 tu. ala yang tangkap gambo. gambo mesti nampak cantik. ngeee. (4+2+2=8ribu)

duniawi betul impian aku ek. tak  de pun nak p haji. ish. sapa kata aku tak nak pegi haji. mesti la nak. aku nak pergi dengan mak ayah aku. (30ribu-->aku agak je, untuk 3orang)

jika ada lebihan. aku beli rumah. (200ribu--->rumah kampung siap tanah sekali)

ada banyak lagi lebih ni. nak beli apa entah lagi. simpan la kot. nnti dah ada kereta nak kena isi minyak lagi. cukai tanah, cukai rumah.hahaha. apa2 sahaja la. 

berangan je lebih aku ni. hah. ada lebih lagi aku belikan kereta besar sikit kat mak ayah aku. masing2 ada kereta besar. hehehe. itu pun lau aku ada 1juta. agak2 ada kat celah2 baju dalam almari aku tak ek? mana tau ada orang bagi1juta pulak nnti. muehehe. 

sekian sahaja lah merapu aku. lain kali aku merapu lagi. inilah akibat jika sudah malas mahu menyiapkan sistem yang tak releven ini. hehehe.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 komen-komen:

YamMy said...

pastu bagi saye ckit ea.. dlam 100 ribu.. ngeh3.. hehe

mier yuyu99 said...

waaa,jauhnyerr angan angan dy,.
smpai ker 1 juta nk dpt ek.
hiihi xD

mier yuyu99 said...

waaa,jauhnyerr angan angan dy,.
smpai ker 1 juta nk dpt ek.
hiihi xD

Aziati Zolman said...

yammy> hehehe..boleh2...meh amik 100ribu kat saya meh...

mier yuyu99>> hehe..berangan je. lau betul dapat 1juta ..bestnye...tapi mustahil la kan nak dapat 1juta sejepuk gitu...hehe