RSS
Fix_Left

Best Tak Jika Mengarut

Post kali ini adalah mengenai mengarut..apa itu mengarut? Mengarut ye. Bukan mencarut. Sejak bila pulak aku suka mengarut nih? Aku tak pernah pun mengarut tau. Kawan2 aku mesti tak setuju nih . 

Minggu lepas aku cakap kat mak aku.. "Mak, Ajie nak tunang la pas raya ni. Boleh tak?". Emak aku pun berkata. "Bagus la.." . Aku.."????". Itu tak kira mengarut kan? Hehehe...

Ada satu masa tu ayah aku datang bawak ayam golek. Aku sedang makan nasi lemak yang aku buat sendiri. Jangan pandang aku dengan kaki ye. Aku boleh masak tau. Aku "Wah! Nak2.. Adik, cepat letak kat pinggan". Adik aku "Sabar la. Ayam tu bukan leh hidup balik pun. Tak boleh terbang pun". Aku "????". Adik aku la tu mengarut. Melawan cakap kakak yang comel ni ye. Siap kau. 

Lagi apa ye aku nak taip ni? Aku pun tak tahu mahu menaip apa untuk post kali ni. Muahahaha. Tadi sedang berwebcam dengan si dia. Hahahaha..aku sudah ada si dia? Siapakah? Bila dah betul2 confirm baru la aku mewar2kan kepada masyarakat bahawasanya aku sudah ada pacar. Wah! Seperti artis veteren lak. Eh ape veteren lak aku ni. Mengarut je. 

Ala. Nak mengarut lagi. Tapi no idea la. Denyut2 kepala ini dong. Nyut2. Nyet2. Nyit2. Nyat2. Ah! semua ada. Ok tamatkan sahajalah post ini. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: