RSS
Fix_Left

Keputusan sukma 1

aku penyokong Johor kerana aku dilahirkan dan dibesarkan dijohor. tak pernah keluar dari johor. tapi pada tahun 2005 aku terpaksa kelaur dari johor dan belajar di Melaka. sampai la sekarang ni aku masih di Melaka. jadi aku juga sokong Melaka. hehe. aku tepek keputusan sukma aku tgk kat laman web sukma tadi. baru2 je ni. aku akan tepek setiap hari pada jam 6.30 petang. ok tak? hehe. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 komen-komen:

YamMy said...

hidup melaka.. yeehaaaa...
nape selangor corot nih.. haihh.

Aziati Zolman said...

mula2 je kot...johor pun corot nih..haish...xtau nak sokong mana la. nak sokong yang paling atas je la..hehehe

Ichi said...

sokong la melaka.
sy sayang melaka!
yeay! oh melaka! oh melaka! oh melaka!
erk. hehe

Aziati Zolman said...

saya sokong johor dan melaka...dua2 sekali2...hehehe