RSS

28 June 2010

Aksi Yang Kurang Manis

belek2 emel dapat gambar2 yang sangat banyak. ada la modal nak buat entry baru. ngee. koleksi gambar yang agak pandir la jugak. terima kasih kepada si pengirim email. faizal romero. jom layan gambar2 dibawah.

ini kes nak jimat ke nak ape ni?amik la mende lain yang cantik sikit..haish

sengal. tapi kreatif la jugak. muehehe

motip?tak tahu.

rumah dia dah tak der cermin agaknya. haha

aku tak tahu apakah maksudnye ini.

haha. lawak2. kemara dia tak der tempat fokus2 tu. guna teropong pun jadilah. ngeee

jalan yang bengkang bengkok.

???

erk. camni pun ada ek?

gilo. tak pasal2 kang kejung. ngee

pemalas tahap gaban ni. gaban pun rajin.

belilah robok yang beso sikit dik non oi.

lori ni bawak roket ke?huish.

haha. radio yang dipasang di dalam kereta. memang tak sekat2 la channel camni ek?


teringat kat kete aku dulu.viper rosak. guna satu je viper. macam kete ferrari. tapi yang ni apa ni?ngeee

penyangkut baju yang berjasa. 

lor. kuang3.


p/s: agak2 la sikit lau nak tunjukkan kekreatifan pun. ngeeee

0 komen-komen: