RSS

11 June 2010

Keputusan sukma 2

tadi ternampak sorang budak sukma yang tak pakai baju. lelaki cina. eish. i malu la. haha. aku tak biasa tengok. jadi macam jakun la. haha. ok aku tepek result yang aku dapat dari sukma2010 . johor masih dibawah. johor. go.go.go. saya sokong melaka dulu la.hehe.bila johor dah naik. baru saya sokong johor pulak. hehe

 walaupun FIFA sedang berlangsung. aku tetap tengok sukma. eh tengok ke? haha. aku amik tau la jugak perkembangan. aku tak minat bola. tapi kadang2 layan la jugak. keliling aku penuh dengan orang yang minat bola. ketinggalan kah aku jika tak tahu pasal bola? ok saya amik tau sikit2 ek. okey.

p/s: esok plan nak tengok budak2 badminton main kat dewan bestari la. ada sape2 nak ikut tak? tak nak tak pe. aku p jalan kaki je. lalalalala

4 komen-komen:

AesyaZealous said...

wah ade jugak org amik tau pasal sukma. slalu pasal bola je. hihi

Aziati Zolman said...

sebab sukma di melaka. pegi mana ada nampak mereka. jadi apasalahnya saya amik tahu kan.

YamMy said...

owh...
selangor makin corot.. sib baik saye sokong melaka jugak.. hehe.. x la frust sagt.. cewah..
bagus r kak ati ni amik tau pekembangan sukan..
p/s: nape tgk je??? x join org main badminton skali?? hehe..

Aziati Zolman said...

nak join camne?saya buka calon pemaain badminton....hehehe